Gwarancja3 COVER

GWARANCJA3 COVER to usługa wsparcia technicznego, mająca na celu przeprowadzenie pojedynczej naprawy wyłącznie w razie uszkodzenia przypadkowego lub zwrot ceny produktu.

BEZPIECZNY SPOSÓB UMOŻLIWIAJĄCY OSZCZĘDNOŚĆ

Zakup usługi GWARANCJA3 COVER jest, w rzeczywistości, znacznie mniej kosztowny niż koszty naprawy uszkodzenia przypadkowego. W razie uszkodzenia przypadkowego, GWARANCJA3 COVER umożliwi dokonanie pojedynczej naprawy przez okres pierwszych 12 miesięcy od daty zakupu produktu.
GWARANCJA3 COVER musi być aktywowana nie później niż w ciągu 7 dni od daty zakupienia produktu.

Przedłużenie gwarancji Gwarancja3 COVER obowiązuje przez 12 miesięcy i ma zastosowanie dla wszystkich produktów elektroniki użytkowej, takich jak:

  • Informatyka
  • Telefony
  • TV
  • Sprzęt Audio-Video
  • Foto/Kino/Multimedia
  • Sprzęt AGD
  • Klimatyzacja
  • Fitness
  • Narzędzia do majsterkowania

Dlaczego wybrać usługę Gwarancja3 COVER:

  • jest to jedyne przedłużenie gwarancji mające zastosowanie dla WIELU KATEGORII, również dla klientów profesjonalnych;
  • jest to jedyne przedłużenie, które nie przewiduje ŻADNEGO UDZIAŁU WŁASNEGO w kosztach naprawy;
  • MOŻNA JĄ ŁATWO AKTYWOWAĆ ONLINE, w ciągu siedmiu dni od zakupu produktu.

Aby lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, GWARANCJA3 posiada 3 rodzaje produktów, w zależności od sumy gwarancyjnej, która jest maksymalnym kosztem pokrycia pojedynczej naprawy.

KUP TERAZ GWARANCJĘ3 COVER!

Kontakt z naszym Biurem Obsługi Klientów, w celu uzyskania wszelkich szczegółów odnośnie usługi jest bardzo prosty, wystarczy zadzwonić pod bezpłatny numer (od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00).

Bezpłatny numer telefonu