Co to jest Gwarancja3 Aktywacja uslugi przedluzenia gwarancji online  
O nas Pomoc techniczna  
Jak to dziala Kontakt  
| oferowane uslugi | limity i ich wykorzystanie | rodzaje polisy | regulamin |
GWARANCJA3 pozwala na dłuższą ochronę państwa zakupów dzięki polisie ubezpieczeniowej, która odnawia w czasie wszystkie zabiegi konserwacyjne i usługi posprzedażne gwarantowane przez producentów.
Wykupienie GWARANCJA3 jest w rzeczywistości mniej kosztowne niż naprawa pogwarancyjna.
Skontaktowanie się z naszym centrum operacyjnym i uzyskanie wszelkich szczegółów na temat usługi jest niezmiernie proste, wystarczy zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod bezpłatny numer 800 080161.
W przypadku awarii, usterki lub zepsucia produktu, GWARANCJA3 daje prawo do napraw przez dodatkowe 36 miesięcy od daty wygaśnięcia prawnej gwarancji udzielonej przez producenta zakupionego produktu lub do zwrotu finansowego.

Przedłużenie gwarancji wynosi trzy lata (36 miesięcy) i obejmuje wszystkie produkty związane z elektroniką użytkową, jak i z elektroniką White lub Brown czyli:
- Sprzęt komputerowy
- Telefony
- Aparaty fotograficzne i kamery video
- Sprzęt RTV
- AGD i klimatyzacja
- Telewizory LCD i plazma

Usługa aktywowana jest po upływie terminu prawnej gwarancji producenta, zazwyczaj 24 miesięcy. GWARANCJĘ3 można aktywować w przeciągu 12 miesięcy od daty zakupu i trwa maksymalnie 60 miesięcy od daty zakupu.
 
Skontaktowanie się z naszym centrum operacyjnym i uzyskanie wszelkich szczegółów na temat usługi jest niezmiernie proste, wystarczy zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod bezpłatny numer 800 080161 (od pon. do pt. od godz. 10:00 do godz. 17:00).
 
Business Company S.p.A. | P.I. 03491370650 | E-Mail info@garanzia3.it concept public image